Željko Popović
Željko Popović je magistar politologije koje je svoje radno iskustvo posljednjih 25 godina stjecao na menadžerskim pozicijama. Radio je u kompanijama kao što su Globus holding i njegove tadašnje članice – TV Mreža i Obiteljski radio, na menadžerskim pozicijama u internacionalnoj marketinškoj agenciji McCann Erickson Croatia, Zagrebačkoj pivovari (Senior Brand Manager Ožujskog piva i v.d. direktor marketinga) i logističkoj kompaniji eLog Adria, te kao izvršni direktor agencija Bruketa&Žinić i EP’64. Bio je član direkcije „50. jubilarnog Splitskog festivala”, član radnih skupina za osmišljavanje i razvoj Standarda zanimanja i Kirukuluma u projektu „Osmišljavanje i razvoj preddiplomskog studija Poduzetništvo u primijenjenoj umjetnosti i dizajnu” (Veleučilište VERN, Zagreb), član radne skupine u projektu „EkoRaMa“ za „Osmišljavanje i razvoj Standarda zanimanja 5-godišnjeg studija Ekolog“ (Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb), predavač i član radne skupine za osmišljavanje i razvoj Standarda zanimanja u projektu izrade programa „Voditelj u zdravstvenom turizmu“ (Učilište Ambitio, Zagreb). Certificirani je Coach (AoEC).
